Φόρμουλα 1: Θρίλερ στην Αυστρία, στην pole position ο Ράσελ (βίντεο)
Η έξοδος του Φερστάπεν στο Q3 έφερε αλυσιδωτές εξελίξεις στα επίσημα δοκιμαστικά
Αποκαλύψεις από τον παλαίμαχο Άγγλο ποδοσφαιριστή για όσα συνέβησαν από το 2009
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ο Μάικλ Κάρικ δήλωσε ότι υπέφερε από κατάθλιψη για δύο χρόνια, μετά την ήττα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ από την Μπαρτσελόνα στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ το 2009. Ο παλαίμαχος μέσος των «κόκκινων διαβόλων» τόνισε ότι η ήττα 2-0 από τους «μπλαουγκράνα» προκάλεσε το «μεγαλύτερο χαμηλό» της καριέρας του. Ο 37χρονος υπογράμμισε ότι η κακή ψυχολογική κατάστασή του έφτασε στο αποκορύφωμά της στο Μουντιάλ του 2010 στη Νότια Αφρική. «Ήταν το όνειρό μου να παίξω σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να βρίσκομαι εκεί. Ήθελα να είμαι σπίτι μου» επισήμανε χαρακτηριστικά ο άλλοτε διεθνής με την εθνική Αγγλίας.
Ο Κάρικ κατηγορούσε τον εαυτό του για την ήττα στο «Ολίμπικο» της Ρώμης, καθώς έδωσε με κεφαλιά στο χώρο της μεσαίας γραμμής την κατοχή της μπάλας στους παίκτες της Μπαρτσελόνα κατά την... προετοιμασία για το πρώτο γκολ της ισπανικής ομάδας. «Έχω "χτυπήσει" τον εαυτό μου γι' αυτό το γκολ» δήλωσε ο Κάρικ στους "Times" και συνέχισε, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Ρωτούσα συνέχεια τον εαυτό μου: "Γιατί το έκανα αυτό; Και τότε αυτή (σ.σ. η κατάθλιψη) βγήκε σαν χιονόμπαλα από εκεί. Ήταν μια δύσκολη χρονιά μετά από αυτό. Είχα κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ την προηγούμενη χρονιά, αλλά αυτό ήταν τελείως άσχετο. Ένιωθα σαν να έχω κατάθλιψη. Είχα πραγματικά κακή διάθεση. Φαντάζομαι ότι αυτό είναι η κατάθλιψη. Το περιγράφω ως κατάθλιψη, επειδή δεν ήταν ένα πράγμα "μια κι έξω". Ένιωθα άσχημα ή τρομερά μετά από κάποια παιχνίδια, αλλά στη συνέχεια το ξεπερνάς μέσα στις επόμενες ημέρες, αλλά εγώ απλά δεν μπορούσα να το ξεπεράσω. Ήταν ένα παράξενο συναίσθημα».
Ο Κάρικ, ο οποίος είναι τώρα βοηθός προπονητή στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, επισήμανε πως, μολονότι η σύζυγος και οι γονείς του ήξεραν για τις προσπάθειες που κατέβαλλε να απελευθερωθεί από την κατάθλιψη, κανείς, συμπεριλαμβανομένων των συμπαικτών του, δεν γνώριζε το μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετώπιζε με την ψυχική υγεία του. «Το κρατούσα για τον εαυτό μου τον περισσότερο καιρό. Ακόμη και η οικογένειά μου δεν γνώρισαν την πλήρη έκτασή του» δήλωσε και συμπλήρωσε: «Αυτό το θέμα δεν έχει πραγματικά συζητηθεί στο ποδόσφαιρο. Δεν έχω μιλήσει γι' αυτό στο παρελθόν. Για τα παιδιά, με τα οποία έχω παίξει μαζί και τα οποία το διαβάζουν αυτό, αυτή θα είναι η πρώτη φορά που το μαθαίνουν (για την κατάθλιψη). Δεν θα το ξέρουν».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗ έξοδος του Φερστάπεν στο Q3 έφερε αλυσιδωτές εξελίξεις στα επίσημα δοκιμαστικά
Ο Βάσκος αμυντικός θα ολοκληρώσει το τυπικό της μετακίνησής του στον Δικέφαλο
Ο 20χρονος μέσος από την Ακτή Ελεφαντοστού αγωνιζόταν στη Δανία με τη φανέλα της Νόρτζελαντ, με την οποία είχε επτά συμμετοχές σε επίπεδο ομάδας Νέων
Οι προτάσεις του Betarades.gr για τους αγώνες του Σαββάτου