Γκιουλέκας: «Αποδίδουμε το Διοικητήριο, εκεί όπου ανήκει, στην πόλη και στους Θεσσαλονικείς»
Έκθεση εικαστικών αφιερωμένη στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα εγκαινίασε απόψε στο Διοικητήριο, ο υφυπουργός Εσωτερικών
Δήλωση του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας - Θράκης) για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού στο πρόσωπό του
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ο υφυπουργός Εσωτερικών, (Μακεδονίας - Θράκης) Κώστας Γκιουλέκας είναι από τους «παραμένοντες» στο κυβερνητικό σχήμα και στο χαρτοφυλάκιό του, προχώρησε σε μία γραπτή δήλωση για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού στο πρόσωπό του.
Αναφέρει:
«Μετά την ανανέωση της εντολής που λάβαμε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη συνεχίζουμε αποφασιστικά τις δράσεις και τις παρεμβάσεις που σχεδιάζουμε, πάντα σε συνεργασία με τους παραγωγικούς φορείς της Βορείου Ελλάδος, για να σηκώσουμε ακόμα πιο ψηλά τη Μακεδονία και τη Θράκη.
Είναι επιτακτική ανάγκη η ανάπτυξη του βορειοελλαδικού χώρου. Όχι μόνον για λόγους οικονομικούς και κοινωνικούς. Πρωτίστως για λόγους εθνικούς. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΈκθεση εικαστικών αφιερωμένη στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα εγκαινίασε απόψε στο Διοικητήριο, ο υφυπουργός Εσωτερικών
Συζητήθηκαν τρόποι ενίσχυσης της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το περιστατικό
Έχει συνδέσει το όνομα του με τα μεγάλα έργα πνοής κατά τη θητεία του ως Περιφερειάρχης Αττικής και Νομάρχης Αθηνών