- Newsroom
Την πορεία της αμαξοστοιχίας Θεσσαλονίκη - Λάρισα δημοσίευσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης μέσα από σχετικό βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μάλιστα και σύμφωνα με τον ίδιο, μέσα από αυτό αποδεικνύεται ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή και πως η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης.
«Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση αυτομάτως ενεργοποιούνται τα φωτοσήματα (φανάρια) και δεν μπορεί να μπει κανένα άλλο τρένο στην ίδια γραμμή» λέει ο κ. Κυρανάκης στην ανάρτησή του.
Ακόμα προσθέτει πως «Στη Σίνδο έχουμε 4 γραμμές, 2 ανόδου και 2 καθόδου και όπως φαίνεται και στο video η προγραμματισμένη οπισθοπορία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.Η συνολική απόσταση μεταξύ των δυο «κλειδιών» του σταθμού είναι περίπου 800 μέτρα. Κακώς δεν εξηγήθηκε ο λόγος αλλαγής χάραξης σε όλους τους επιβάτες του τρένου».
«Καταλαβαίνω απόλυτα τη δυσπιστία, όμως είναι σημαντικό ότι πλέον με νέα ψηφιακά συστήματα, τόσο ο έλεγχος όσο και η διερεύνηση περιστατικών αποδεικνύουν στην πράξη ότι αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφάλειας του σιδηροδρόμου» κλείνει ο ίδιος την δημοσίευσή του.