Θεσσαλονίκη: 26χρονος έστηνε «καρτέρι» σε ηλικιωμένες μέσα σε πολυκατοικίες - Βίντεο ντοκουμέντο
«Με έπιασε από τον λαιμό και με χτύπησε», περιγράφει ένα από τα θύμα του
Έπονται η συντήρηση των πεζοδρομίων και οι διαγραμμίσεις του δρόμου
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
«Ένα έργο που συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινότητας, την ασφάλεια και την ποιότητα των μετακινήσεων των Δημοτών και των επισκεπτών που κινούνται στο οδικό δίκτυο του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, ολοκληρώθηκε με την ασφαλτόστρωση της οδού Ανδρέα Παπανδρέου, στο τμήμα της από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως έως την οδό Μοναστηρίου», αναφέρει σήμερα, Κυριακή, ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου σε ανακοίνωσή του.
Σε αυτήν επισημαίνεται ότι οι εργασίες εντάσσονται στο πλαίσιο εκτέλεσης του έργου «Ασφαλτοστρώσεις οδών Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου», οι οποίες πραγματοποιούνται στις δύο δημοτικές ενότητες Ευόσμου και Ελευθερίου Κορδελιού, με σκοπό τη βελτίωση και τη συνολική αναβάθμιση των κυκλοφοριακών συνθηκών, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου οδικού δικτύου, εξασφαλίζοντας ασφαλέστερες μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού.
«Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, ο οποίος δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα, πέραν της αισθητικής αναβάθμισης της πόλης, στη λειτουργική, αλλά κυρίως στο θέμα της ασφάλειας επισήμανε πως «κάθε δρόμος που ασφαλτοστρώνεται συμβάλλει στην ασφαλέστερη μετακίνηση πεζών και οδηγών. Η αποκατάσταση της κεντρικής οδού Ανδρέα Παπανδρέου, όπως και αυτές που προγραμματίζονται για το επόμενο διάστημα, θα βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής των πολιτών. Αυτό ακριβώς είναι και το κύριο μέλημα της διοίκησης του Δήμου, της οποίας όλες οι ενέργειες προσανατολίζονται σε αυτήν την κατεύθυνση, δίνοντας με μικρές αλλά καίριες παρεμβάσεις Νέα Πνοή στην καθημερινότητα των δημοτών μας», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Νέστορας Λαφαζανίδης ο οποίος επέβλεψε τις εργασίες, τόνισε πως «ήταν πάγιο αίτημα να ασφαλτοστρωθεί η Α. Παπανδρέου από το Παλιό Δημαρχείο (Εθνικής Αντιστάσεως) έως την οδό Moναστηρίου, το οποίο ήταν και το κομμάτι με τις περισσότερες φθορές από παλαιότερες εργασίες, αλλά και τη διάβρωση του οδοστρώματος, από βαριά οχήματα και λεωφορεία, ειδικά στο σημείο της στάσης στην Πλατεία Ελευθερίας, όπου είχαν προκληθεί πολλά ατυχήματα. Με την έναρξη αυτών των εργασιών στόχος είναι να επανέλθει η Ανδρέα Παπανδρέου στην μορφή που της αρμόζει και με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα επί της οδού να διώξει την αίσθηση εγκατάλειψης που είχαν οι πολίτες όλο το προηγούμενο διάστημα. Αρχές του μήνα αναμένεται να γίνει η διαγράμμιση του οδοστρώματος και των διαβάσεων, καθώς και συντήρηση των πεζοδρομίων κατά μήκος της οδού».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google«Με έπιασε από τον λαιμό και με χτύπησε», περιγράφει ένα από τα θύμα του
Αναχωρούν το Σάββατο οι Έλληνες εθελοντές - Με drones, θερμικές κάμερες και σκύλους έρευνας για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τον φονικό σεισμό
Πρόκειται για ένα έργο «βαλτωμένο» για πάρα πολλά χρόνια
Τα αποτελέσματα του Ανατόλια κινήθηκαν πολύ υψηλότερα από τους μέσους πανελλαδικούς όρους