Ξεκινάει πιλοτικό πρόγραμμα αντικατάστασης γεννητριών ντίζελ με fuel cells βιομεθανόλης
Από δύο εταιρείες στην Ελλάδα
H Ελλάδα ήταν και παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Ρωσίας σε απόλυτους αριθμούς των βαρελιών που εισάγει καθημερινά
- Newsroom
Με τις επιπτώσεις από τη διακοπή ροής του ντίζελ από τη Ρωσία, η οποία τροφοδοτούσε την ΕΕ με περίπου 200 εκατ. βαρέλια τον χρόνο έρχεται σταδιακά αντιμέτωπη η Ευρώπη και η Ελλάδα με το πρόβλημα να κορυφώνεται από το Φεβρουάριο και μετά οπότε και θα αρχίσουν να εφαρμόζονται οι κυρώσεις. Αυτές προβλέπουν την απαγόρευση της ροής όλων των διυλισμένων πετρελαιοειδών από τη Ρωσία, μεταξύ τους και του ντίζελ.Το γράφημα του Bloomberg (η Ελλάδα είναι με γκρι) δείχνει ότι το ποσοστό της Ελλάδας είναι στις πρώτες θέσεις της πεντάδας. Κάποιους από τους μήνες, μέσα στο 2022, οι ποσότητες ανάλογες είναι ανάλογες με αυτές που εισάγει η Γερμανία ή η Γαλλία.
Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν, πάντως, για να αντικατασταθεί όλο το ρωσικό πετρέλαιο. Ήδη οι εισαγωγές από τη Μέση Ανατολή, αλλά και τη Βρετανία αυξάνονται, φτάνοντας σε υψηλό έξι ετών. Οι προοπτικές είναι ακόμη μεγαλύτερες, όταν αυξηθούν οι εξαγωγές από Κουβέιτ και Σαουδική Αραβία, όπως προγραμματίζουν να κάνουν και οι δύο χώρες.
Από δύο εταιρείες στην Ελλάδα
Επιπλέον κίνητρα στους ιδιοκτήτες, προκειμένου να ανοίξουν τις κλειστές κατοικίες, προανήγγελλε ο ΥΠΟΙΚ
το ψηφιακό πελατολόγιο για επιχειρήσεις του κλάδου αυτοκινήτου, την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ψηφιακή παρακολούθηση της διακίνησης αγαθών
Το Προεδρικό Διάταγμα που κλυδωνίζει συθέμελα τα σχέδια για δόμηση στα χωριά, ο καταιγισμός αντιδράσεων και η νομολογία του ΣτΕ