Ανατροπή με τον 55χρονο συζυγοκτόνο της Καβάλας. Τελική πήρε σήμερα εξιτήριο κι αύριο οδηγείται στον ανακριτή. Πριν από λίγο αστυνομικοί παρέλαβαν το συζυγοκτόνο από το θάλαμο νοσηλείας αφού του δόθηκε εξιτήριο από το νοσοκομείο, προκειμένου να τον μεταφέρουν στα κρατητήρια. Ο 55χρονος νοσηλεύεται από το βράδυ της Πέμπτης φρουρούμενος και έχει υποβληθεί σε δυο χειρουργικές επεμβάσεις για την αποκατάσταση στους τένοντες του από τον αυτοτραυματισμό του στην απόπειρα αυτοκτονίας μετά την δολοφονία που διέπραξε.
Ωστόσο, την Κυριακή, την ώρα της κηδείας της γυναίκας του φάνηκε ακόμα πιο προκλητικός ανεβάζοντας μια ανάρτηση στο Facebook από κινητό τηλέφωνο που του δόθηκε στο νοσοκομείο. «Φεύγεις για πάντα εκεί ψηλά... Με σύννεφα στολισμένη... Ντυμένη νύφη στους θεούς...» έγραψε και μάλιστα άλλαξε την φωτογραφία προφίλ του και έβαλε μια από το γάμο τους που την κρατάει αγκαλιά, χαμογελούν και δείχνουν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι.
Σύμφωνα με πληροφορίες το κινητό τηλέφωνο του είχε δοθεί για να επικοινωνεί με την οικογένειά του και με δικηγόρους.
Μετά το εξιτήριο αναμένεται να βρεθεί ενώπιον του εισαγγελέα και του ανακριτή στα δικαστήρια της Καβάλας.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
"Εδώ έχουμε έγκλημα το οποίο ήταν προμελετημένο, έγκλημα στυγνό, αποτρόπαιο, προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση, ο θάνατος ήταν βασανιστικός", λέει ο δικηγόρος της οικογένειας της άτυχης 43χρονης
Οργή προκαλεί ανάρτηση του συζυγοκτόνου από το νοσοκομείο - Μετά τη δολοφονία, ο γυναικοκτόνος βγαίνει από το καμαράκι, ξαναμπαίνει και σέρνει από τα μαλλιά το πτώμα της γυναίκας του προς τα έξω - Την Τρίτη στον ανακριτή ο δράστης