Καβάλα και Δόξα Δράμας δίνουν φιλικό στη μνήμη του Άλκη

Οι δύο ομάδες θέλουν να στείλουν το δικό τους μήνυμα για την οπαδική βία, παρουσία φιλάθλων αμφότερων των συλλόγων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Δύο ιστορικές ομάδες της περιφέρειας, η Καβάλα και η Δόξα Δράμας, αποφάσισαν να δώσουν ένα φιλικό παιχνίδι την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου στο γήπεδο «Ανθή Καραγιάννη» στη μνήμη του αδικοχαμένου Άλκη.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία των δύο συλλόγων, προκειμένου να στείλουν το δικό τους μήνυμα κατά της οπαδικής βίας και της εκτός ελέγχου αντιπαλότητας, τιμώντας τη μνήμη του 19χρονου.

Την απόφαση πήραν ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Αλέξης Πολίτης σε συνεργασία με τον ομόλογό του στη Δράμα, Γρηγόρη Παπαεμμανουήλ.

Να σημειωθεί ότι η αναμέτρηση θα διεξαχθεί παρουσία φιλάθλων και των δύο συλλόγων.

273524960-1959685920905537-9186869246870132551-n.jpg


Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA