Στ. Κασσελάκης: Εξαπάτηση οι εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τις επιλογές των διοικήσεων στα νοσοκομεία (βίντεο)
«Σε ποιους νέους ανθρώπους απευθύνεστε όταν λέτε ότι τους δίνετε το δικαίωμα να συμμετέχουν σε έναν διαγωνισμό επιλογής διοικήσεων;»
«Εμείς, προχωράμε μπροστά»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη απάντησε η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως για την πρόταση του πρώτου οι διοικητές των νοσοκομείων να εκλέγονται από το προσωπικό.
Υπενθυμίζεται ότι με νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών που κατατέθηκε στη Βουλή οι διοικητές των νομικών προσώπων του δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων, θα επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ.
Η υπουργός Εσωτερικών με ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα απαντά στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος αναφερόμενος στις πρόσφατες εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τις επιλογές των διοικήσεων των νοσοκομείων, έκανε λόγο για εξαπάτηση.
Στην δήλωσή της στο Χ η κ. Κεραμέως αναφέρει:
«Ο @skasselakis που πρότεινε οι διοικητές νοσοκομείων να εκλέγονται από το προσωπικό, να είναι δηλαδή συνδικαλιστές, επιτίθεται στην Κυβέρνηση, που:
- επιλέγει να θέσει τη διαδικασία επιλογής υπό το ΑΣΕΠ
- αυξάνει τα απαιτούμενα προσόντα (π.χ.συνάφεια εργασιακής εμπειρίας/πτυχίου με τη θέση)
- εισάγει για πρώτη φορά στο Δημόσιο ψηφιακό τεστ δεξιοτήτων
- θεσπίζει ετήσια αξιολόγηση στη βάση μετρήσιμων στόχων.
Ο @syriza_gr επιμένει να κρατά την Ελλάδα πίσω. Εμείς, προχωράμε μπροστά».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google«Σε ποιους νέους ανθρώπους απευθύνεστε όταν λέτε ότι τους δίνετε το δικαίωμα να συμμετέχουν σε έναν διαγωνισμό επιλογής διοικήσεων;»
Η Κουμουνδούρου σχολιάζει το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης μίλησε σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη και είπε μεταξύ άλλων ότι «τονίζουμε τα επιτεύγματά μας, τα οποία στο κάτω κάτω, είναι και επιτεύγματα του ελληνικού λαού»
Ο γ.γ. του ΚΚΕ επισημαίνει τις επιπτώσεις της απολιγνιτοποίησης στην εργασία, στην τιμή της ενέργειας και στο μέλλον της δυτικής Μακεδονίας