Κριτική στην κυβέρνηση, ασκεί το ΚΚΕ, με αφορμή τα όσα ανακοίνωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, σχετικά με την αυστηροποίηση των μέτρων κατά της πανδημίας για μία εβδομάδα. «Αφού επί τόσες ημέρες καλλιέργησε τον εφησυχασμό, με αφορμή την έναρξη του αναγκαίου, πλην όμως μακρόχρονου εμβολιασμού, σήμερα η
κυβέρνηση ανακάλυψε ότι τα προβλήματα και η πίεση στο δημόσιο σύστημα υγείας παραμένουν, επαναφέροντας μέτρα αυστηρού λοκντάουν» αναφέρεται σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ, που επισημαίνει επίσης πως: «Αυτά τα «μπρος πίσω» είναι το τίμημα που πληρώνει ο λαός για το γεγονός ότι το δημόσιο σύστημα παραμένει αθωράκιστο, ενώ αγνοούνται ακόμη τα απαραίτητα μέτρα σε σειρά χώρους, όπως οι εργασιακοί χώροι και τα σχολεία, των οποίων επίκειται το άνοιγμα ξανά με όρους ανασφάλειας».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Eπανέρχεται η απαγόρευση μετακινήσεων στο αυστηρότερο ωράριο, δεν θα γίνει αγιασμός των υδάτων την ημέρα των Θεοφανείων, όπως ανακοίνωσε ο Στέλιος Πέτσας
«Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την κοινωνία ως διακόπτη που ανοιγοκλείνει, χωρίς κανένα σχέδιο» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης