Κλείνει λόγω άσκησης η ε.ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης από τον Ευαγγελισμό μέχρι τον Πλαταμώνα

Από τις 22.00 έως τις 6.00 το πρωί της Πέμπτης

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Κλειστό θα παραμείνει, από σήμερα το βράδυ ( Τετάρτη 3/4/2019) στις 22.00 μέχρι το πρωί της Πέμπτης, στις 6.00, το τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι το νοτιότερο άκρο του ανισόπεδου κόμβου Πλαταμών, λόγω εκτέλεσης άσκησης ευρείας κλίμακας στη σήραγγα Τ1.

Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, «θα υπάρξει αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο εισόδου προς τον αυτοκινητόδρομο στον ημικόμβο Ραψάνης, με κατεύθυνση προς Αθήνα».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA