Κλειστό θα παραμείνει, από σήμερα το βράδυ ( Τετάρτη 3/4/2019) στις 22.00 μέχρι το πρωί της Πέμπτης, στις 6.00, το τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι το νοτιότερο άκρο του ανισόπεδου κόμβου Πλαταμών, λόγω εκτέλεσης άσκησης ευρείας κλίμακας στη σήραγγα Τ1.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, «θα υπάρξει αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο εισόδου προς τον αυτοκινητόδρομο στον ημικόμβο Ραψάνης, με κατεύθυνση προς Αθήνα».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Η επιλογή του Τμήματος Περιβάλλοντος να απονείμει τον τίτλο του Επίτιμου Καθηγητή στον Οικουμενικό Πατριάρχη συνάδει με τη μακρόχρονη δράση του υπέρ της προστασίας της φύσης και της βιώσιμης ανάπτυξης