Στ. Κωνσταντινίδης: Η δημοκρατία είναι το ισχυρότερο ανάχωμα απέναντι στον ναζισμό και το μίσος
Ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης εκπροσώπησε τον πρωθυπουργό στις εκδηλώσεις μνήμης για τα 79 χρόνια από το Ολοκαύτωμα του Χορτιάτη
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Η Δημοκρατία είναι το ισχυρότερο ανάχωμα απέναντι στον ναζισμό και το μίσος. Όσο την υπηρετούμε με πίστη και αφοσίωση στις αρχές και τις αξίες της, τόσο ισχυρότερη γίνεται» δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθης Κωνσταντινίδης, ο οποίος εκπροσώπησε τον πρωθυπουργό στις εκδηλώσεις μνήμης για τα 79 χρόνια από το Ολοκαύτωμα του Χορτιάτη.
Ο κ. Κωνσταντινίδης παρέστη στο αρχιερατικό μνημόσυνο στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Χορτιάτη, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ.κ. Βαρνάβα και ακολούθως κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του Ολοκαυτώματος.
«Η πατρίδα μας είναι γεμάτη με μνημεία πατριωτών και ηρώων, γιατί οι Έλληνες ποτέ δεν συμβιβαστήκαμε με την σκλαβιά και την κατοχή. Γιατί οι έννοιες της ελευθερίας και της δημοκρατίας είναι ταυτισμένες με την Ελλάδα. Οι εκδηλώσεις μνήμης στον Χορτιάτη για τα 149 θύματα του Ολοκαυτώματος, αποτελούν ελάχιστο φόρο τιμής και χρέος να υπερασπιζόμαστε τις διαχρονικές αξίες του Έθνους, απέναντι σε κάθε εχθρό» δήλωσε ο κ. Κωνσταντινίδης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Και οι δύο επισήμαναν ότι οι Ελληνοβουλγαρικές σχέσεις αναπτύσσονται στη βάση αμοιβαίας διάθεσης για συνεργασία και αποτελούν παράδειγμα καλής γειτονίας για τα Βαλκάνια