Κοπή πίτας στο τμήμα βόλεϊ του Ηρακλή (photos)

Παρούσα και η υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Κατερίνα Νοτοπούλου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε το τμήμα βόλεϊ του Ηρακλή. Την πίτα στο εστιατόριο «Ανφάν Γκατέ» του Τελλόγλειου έκοψε ο πρόεδρος του τμήματος Μάκης Καλαϊτζίδης, ο οποίος ευχήθηκε σε όλους καλή χρονιά με υγεία και επιτυχίες στην ομάδα, ενώ επισήμανε ότι στόχος παραμένει η ο Ηρακλής να επιστρέψει στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας.

Οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουρί ήταν ο βοηθός προπονητής Στέφανος Νανάς και ο αρχηγός Κώστας Προύσαλης.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Κατερίνα Νοτοπούλου, που με την σειρά της ευχήθηκε υγεία και πολλές αγωνιστικές επιτυχίες.

51081716-2167624530018260-1065865631368216576-n.jpg
51001529-2167624716684908-2693839518531846144-n.jpg
51438989-2167624590018254-5225791914267115520-n.jpg
51276364-2167624653351581-6644519916802146304-n.jpg
51472306-2167625006684879-6959007395129327616-n.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA