Αγγλία: Η Σαουθάμπτον κέρδισε τον αγώνα των 200 εκατ. ευρώ και επέστρεψε στην Premier League (βίντεο)
Οι «άγιοι» νίκησαν με 1-0 τη Λιντς στο Γουέμπλεϊ
Η πρόταση της Γουλβς έχει βάλει «φωτιά» στο πρωτάθλημα της Αγγλίας
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Επιστολή απέστειλε η Premier League στoυς συλλόγους της σχετικά με την ενδεχόμενη κατάργηση του VAR, αφού μετά από πέντε χρόνια εφαρμογής του, η Γουλβς πρότεινε να εξαλειφθεί οριστικά από την αγγλική κορυφαία κατηγορία.
Η πρόταση θα τεθεί προς ψήφιση από τους 20 συλλόγους της κορυφαίας αγγλικής κατηγορίας στη γενική συνέλευση, αλλά θα χρειαστεί ειδική πλειοψηφία (2/3) για να περάσει.
Ακριβώς γι΄ αυτόν τον λόγο τα αγγλικά ΜΜΕ πιστεύουν ότι είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί, ειδικά μάλιστα από τη στιγμή κατά την οποία όλο και περισσότερες Λίγκες εξοπλίζονται με τεχνολογία για να περιορίσουν τα διαιτητικά λάθη.
Η βρετανική εφημερίδα Daily Mail ανέφερε πως οι σύλλογοι ζητούν ουσιαστικές αλλαγές σχετικά με το VAR, ειδικά λόγω των ασυνεπειών που εντοπίζονται ανάμεσα στους αγώνες του οικείου πρωταθλήματος και σε εκείνους των ευρωπαϊκών διοργανώσεων για τους συλλόγους της χώρας που συμμετέχουν σε αυτές.
Εν αναμονή της απόφασης, η διοργανώτρια αρχή έστειλε επιστολή αναφορικά με τα προβλήματα που θα προκύψουν, αν αυτό καταργηθεί.
Μεταξύ άλλων σε αυτήν αναφέρει ότι «η κατάργηση του VAR θα είχε ως αποτέλεσμα να γίνονται περισσότερα διαιτητικά λάθη (περίπου 100 ανά σεζόν), συμπεριλαμβανομένων άκρως αμφισβητούμενων φάσεων που καθορίζουν τον αγώνα, ενδεχομένως και κρίσιμα παιχνίδια».
Η Premier League σημειώνει, επίσης, ότι υπήρξαν μόνο πέντε λανθασμένες παρεμβάσεις VAR την περασμένη σεζόν, σε σύγκριση με 105 σωστές αποφάσεις.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟι «άγιοι» νίκησαν με 1-0 τη Λιντς στο Γουέμπλεϊ
Ξεκίνησε η καθοριστική 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων
Ο Γάλλος σέντερ, που αναμένεται να εξασφαλίσει ελληνικό διαβατήριο, άφησε τον Ολυμπιακό και υπέγραψε για 2+1 χρόνια στους πράσινους
Το παράπονο του Ρουμάνου προπονητή μετά την αποχώρησή του από τον Δικέφαλο