Κύπελλο: Δεν καταθέτει ένσταση ο Παναθηναϊκός

Με ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ ξεκαθαρίζει ότι "κερδίζουμε τους αγώνες στο γήπεδο και όχι στα χαρτιά"

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Χωρίς αντίκτυπο για τον προγραμματισμό της προημιτελικής φάσης του κυπέλλου θα περάσει η διαιτητική γκάφα στον αγώνα του Παναθηναϊκού με τη Λαμία, αφού το "τριφύλλι" ανακοίνωσε ότι δεν θα καταθέσει ένσταση.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:

"Στον αγώνα Κυπέλλου μεταξύ Παναθηναϊκού και Λαμίας στο ΟΑΚΑ στις 24/1/2019 εφαρμόστηκε λανθασμένα ο κανονισμός για την πραγματοποίηση τέταρτης αλλαγής από τη στιγμή που η αναμέτρηση οδηγήθηκε σε παράταση. Παρά τη δυνατότητα της να καταθέσει ένσταση, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δεν προτίθεται να πράξει κάτι τέτοιο. Τα ιδεώδη και η ιστορία του συλλόγου μας επιτάσσουν να κερδίζουμε τους αγώνες και τις προκρίσεις στο γήπεδο και όχι στα χαρτιά. Συγχαρητήρια στη Λαμία για την πρόκρισή της".

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA