Μ. Ρούμπιο: «Η επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ θα μπορούσε να προκαλέσει απόλυτο χάος»

«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο επανέλαβε σήμερα την αντίθεση της Ουάσιγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».

«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση για τη χρήση μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού διότι βρίσκεται κοντά στο έδαφός μας, αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο, σε συνάντηση με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στη Μανάμα (Μπαχρέιν).

Διαβάστε επίσης:

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA