Μ. Βέμπερ προς Όρμπαν: Είστε σε πορεία εξόδου

Βαθαίνει η κρίση στους κόλπους του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος λόγω του ουγγρικού μέλους του, Φίντες

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο ηγέτης του κεντροδεξιού κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Μάνφρεντ Βέμπερ δήλωσε την πρόθεσή του να μιλήσει σύντομα στον Ούγγρο πρωθυπουργό Βίκτορ Όρμπαν και να τον προειδοποιήσει ότι βρίσκεται σε πορεία εξόδου, από τον αναφερόμενο πολιτικό σχηματισμό.

Ο Όρμπαν δήλωσε χθες ότι το εθνικιστικό κόμμα του, Φ'ιντες, (Fidesz) είναι ενδεχόμενο να αποχωρήσει από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ), έπειτα από διαφωνία σχετικά με την αντιευρωπαϊκή προεκλογική εκστρατεία.

Ο Βέμπερ απαίτησε από το αναφερόμενο ουγγρικό κόμμα να κατεβάσει τις πινακίδες με μηνύματα που επιτίθενται στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, στο πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα για τις ευρωεκλογές του Μαΐου.

Οι δημοσκοπήσεις προβλέπουν αύξηση του ποσοστού των ευρωσκεπτικιστών όπως μεταδίδει το ΑΠΕ/ΜΠΕ. Η αύξηση δε αυτή αποτελεί και έναν από τους λόγους που το ΕΛΚ δεν προβαίνει άμεσα στην αποπομπή του Φίντες καθώς αν συμβεί αυτό θα χάσει σημαντικό αριθμό ευρωβουλευτών αφενός κι αφετέρου θα καταλήξουν οι ευρωβουλευτές του Φίντες στην αγκαλιά των λοιπών ακροδεξιών κομμάτων. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA