Μαχαιριές στον απόηχο του Σέλτικ - Ρέιντζερς (photos)

Επεισόδια σημειώθηκαν μετά τη λήξη του σκοτσέζικου ντέρμπι μίσους, με τρία άτομα να έχουν τραυματιστεί και ένα εξ αυτών να βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Επεισόδια σημειώθηκαν χθες στον απόηχο του σκoτσέζικου ντέρμπι μίσους μεταξύ Σέλτικ και Ρέιντζερς, το οποίο έληξε 2-1 υπέρ της γηπεδούχου.

Μετά τη λήξη του παιχνιδιού ακολούθησαν άγριες συμπλοκές μεταξύ των οπαδών των δύο ομάδων σε μια παμπ στο κέντρο της Γλασκόβης, με κάποιους από αυτούς να μη διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμα και μαχαίρια. Απόρροια των επεισοδίων ήταν ο τραυματισμός τριών ατόμων, οπαδών της Σέλτικ, εκ των οποίων ο ένας είναι σε κρίσιμη κατάσταση.

d3a-gllx0amyrekjpg-large.jpg
986aa9c4-b646-4bc9-aecb-73c6f2041cb2.png

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA