Μάθημα Fair Play από τους φίλους του Άρη: Κέρασαν μπύρες στους φιλοξενούμενους οπαδούς του Παναιτωλικού (βίντεο)

Με την κίνησή τους αυτήν έστειλαν ένα μήνυμα ενότητας και σεβασμού που σπάνια βλέπουμε στα ελληνικά γήπεδα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Μία σκηνή που σπάνια βλέπουμε πλέον στα ελληνικά γήπεδα διαδραματίστηκε κατά τη διάρκεια της σαββατιάτικης 930/8) αναμέτρησης στο «Κλεάνθης Βικελίδης» ανάμεσα στον Άρη και στον Παναιτωλικό.

Τα γκολ των Αγκίρε και Άλεξιτς χάρισαν στους Αγρινιώτες την πρώτη τους νίκη στη φετινή Super League, αφήνοντας τον κόσμο του Άρη απογοητευμένο από την εμφάνιση και το αποτέλεσμα, ενώ δεν έλειψαν και οι έντονες αποδοκιμασίες προς τους παίκτες και τον προπονητή μετά το τέλος της αναμέτρησης.

Ωστόσο, παρά την έκδηλη αγανάκτηση των οπαδών του κιτρινόμαυρου συλλόγου για την εικόνα της ομάδας τους, αυτοί σκαρφάλωσαν στα κάγκελα και προσέφεραν μπύρες στους φίλους του Παναιτωλικού που είχαν ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να στηρίξουν την ομάδα τους μετά το τελευταίο σφύριγμα του αγώνα.

Έτσι, έστειλαν ένα μήνυμα ενότητας και σεβασμού που σπάνια βλέπουμε στα ελληνικά γήπεδα.

Το σχετικό βίντεο:

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA