Θεσσαλονίκη: «Νέμεσις» του Βαγγέλη Καραμπάσογλου στο ArtPhoinix
Kάνει πρεμιέρα στις 19 Νοεμβρίου
Πιστό στο καλοκαιρινό ραντεβού του με υπογραφή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και προσπαθώντας να τηρήσει όλα τα μέτρα ασφαλείας
Για 6η συνεχή χρόνια και παρά τις δυσκολίες της πανδημίας το Φεστιβάλ Δάσους παραμένει πιστό στο καλοκαιρινό ραντεβού του και πραγματοποιεί την πρεμιέρα του με το αριστοφανικό έργο «Όρνιθες», σε μετάφραση Κ.Χ. Μύρη και σκηνοθεσία Γιάννη Ρήγα. Με αυτή τη μεγάλη παραγωγή το ΚΘΒΕ συμμετέχει και στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου 2020.
Η πρεμιέρα πραγματοποιείται με εμφανώς λιγότερο κόσμο συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια αλλά με δυσκολία κρατούνται οι αποστάσεις μεταξύ των θεατών.
Κατά την προσέλευση το κοινό υποχρεούται να φορά μάσκα ενώ οι εργαζόμενοι στο Θέατρο Δάσους είναι εξοπλισμένοι με ασπίδες προσώπου και γάντια. Ορισμένοι προσπαθούν να αποστασιοποιηθούν από τους διπλανούς τους, κάποιοι άλλοι φορούν τη μάσκα ακόμα και μετά την εύρεση της θέσης τους ενώ αρκετοί είναι εκείνοι που φαίνεται να μην ανησυχούν ιδιαίτερα.
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ακούγεται από τα ηχεία του θεάτρου ένα ηχογραφημένο μήνυμα της διοργάνωσης που προτρέπει τον κόσμο να μην μετακινείται από τη θέση του, για την ασφάλεια όλων. Παρά το γεγονός ότι τηρείται το όριο της πληρότητα που προβλέπεται για τις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, η κατανομή των θέσεων έχει συγκεντρώσει τον κόσμο στο κάτω μέρος του θεάτρου με τα άνω και πλαϊνά διαζώματα να παραμένουν κενά.
Το έργο του μεγάλου σατιρικού ποιητή Αριστοφάνη θα παραμείνει στη Θεσσαλονίκη και το Θέατρο Δάσους για τις 23, 24, 29 και 30 Ιουλίου και έπειτα θα ακολουθήσουν παραστάσεις στις 7, 8 & 9 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στην Αθήνα.
Έστησε το λευκό της πιάνο στο εκκλησάκι της Αγίας Τριάδας, στην άκρη του βράχου
Είχε μια καριέρα επτά δεκαετιών στη διάρκεια της οποίας υποδύθηκε πολλούς ρόλους από την δεκαετία του 50′
Είναι χάρμα ο τρόπος που ο Μινέλι στήνει ένα είδος Peyton Pjace δίνοντας και το μέτρο της σαπουνόπερας