Κακοκαιρία-Αττική: Έπεσε μπαλκόνι στην Ερμού (βίντεο, φωτ.)
Από θαύμα δεν είχαμε θύματα
Πού βρίσκεται -Τι λέει ο ιδιοκτήτης
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Απίστευτες είναι οι εικόνες από το εξωτερικό ενός ξενοδοχείου, στη λεωφόρο Συγγρού .
Ένα από τα μπαλκόνια του ξενοδοχείου «Ελληνίς» βρίσκεται υπό κατάρρευση, καθώς έχει αποκολληθεί από το υπόλοιπο κτίριο, χωρίς ωστόσο να έχει πέσει.
Το μπαλκόνι κυριολεκτικά «κρέμεται» πάνω από τα κεφάλια ανθρώπων, καθώς δίπλα από το ξενοδοχείο, όπου υπάρχει το πρόβλημα, μπαινοβγαίνει κόσμος, για να εισέλθει σε διπλανές εταιρείες.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου, το μπαλκόνι αποκολλήθηκε στις 2.30 τα ξημερώματα του Σαββάτου, χωρίς να υπάρχει άνθρωπος στο συγκεκριμένο δωμάτιο. Ο ίδιος είπε ότι έκανε όλες τις νόμιμες ενέργειες, αλλά, επειδή είναι Σάββατο, δεν είχαν έρθει ακόμα οι γερανοί, για να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες.
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο protothema.gr, η Τροχαία αναμένεται στις 10 το βράδυ θα κλείσει το σημείο στη Συγγρού, για να περάσουν οι γερανοί και να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες. «Προφανώς, με τα νερά της βροχής σάπισε το μπαλκόνι και ξεκόλλησε» υποστήριξε.
Τα υπόλοιπα δωμάτια κοντά σε αυτό με το μπαλκόνι υπό κατάρρευση έχουν εκκενωθεί, ενώ το ξενοδοχείο λειτουργεί κανονικά
ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΑναπάντητο μένει το ερώτημα είναι αν πρώτα τοποθετήθηκε η τσιμεντένια κολώνα φωτισμού της ΔΕΗ και μετά κτίστηκε η πολυκατοικία ή το αντίστροφο
Με επίκεντρο κοντά στο Προκόπι
Πτώση 22% στους θανάτους από τροχαία καταγράφει η χώρα μας