Μπάσκετ: Ακόμη έξι βαθμοί αφαιρούνται από τον Ολυμπιακό

Η αναμενόμενη ποινή για τη μη διεξαγωγή του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ποινή αφαίρεσης έξι βαθμών και πρόστιμο 11 χιλιάδων ευρώ επέβαλε ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ στον Ολυμπιακό, για την απόφασή του να μην παραταχθεί στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό για τη 19η αγωνιστική του πρωταθλήματος μπάσκετ.

Η απόφαση:

Επιβάλλεται στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ: α) Μηδενισμός της ομάδας λόγω του ό,τι από υπαιτιότητά της δεν διεξήχθη προγραμματισμένος αγώνας και χρηματικό πρόστιμο τριών χιλιάδων (3.000,00) ΕΥΡΩ ενώ ο αγώνας κατακυρώνεται 20 – 0 υπέρ της αντιπάλου, και β) για μη συμμετοχή της εγκαλουμένης ΚΑΕ απο υπαιτιότητα της συνεπεία λόγου μη αναγομένου σε γεγονός ανωτέρας βίας, την ποινή της στέρησης έξι (6) βαθμών και χρηματικού προστίμου οχτώ χιλιάδων (8.000,00) ΕΥΡΩ κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με την ομάδα της KAE ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ της 17-3-2019.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA