Μπάσκετ: Χάνει τον Ολυμπιακό ο Βεργίνης

Ο 31χρονος γκαρντ ένιωσε ένα σφίξιμο στους οπίσθιους μηριαίους και έμεινε εκτός αποστολής για το ματς της Δευτέρας με τον Ολυμπιακό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Χωρίς τον Δημήτρη Βεργίνη αναχωρεί σε λίγο για την Αθήνα η ομάδα μπάσκετ του Άρη ενόψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (4/3, 18:30), καθώς ο 31χρονος γκαρντ ένιωσε ενοχλήσεις στους οπίσθιους μηριαίους και έμεινε εκτός αποστολής. Τη θέση του στη 12άδα πήρε ο Γιώργος Αγγέλου.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΚΑΕ Άρης:

"Ο Δημήτρης Βεργίνης, λόγω ενοχλήσεων (σ.σ. σφίξιμο) στους οπίσθιους μηριαίους του δεξιού ποδιού, δεν θα ταξιδέψει σε λίγη ώρα (11:30) για την Αθήνα, ενόψει της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό (4/3, 18:30), στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Betshop Basket League. Χθες (1/3) το βράδυ, ο 31χρονος παίκτης εξετάστηκε απο τον γιατρό της ομάδας μας, Νίκο Κουκουλιά και αποφασίστηκε να μείνει στη Θεσσαλονίκη, ώστε να προφυλαχθεί. Τη θέση του στη 12άδα πήρε ο Γιώργος Αγγέλου.

Την αποστολή του Άρη, της οποίας επικεφαλής είναι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κ.Α.Ε., Χάρης Παπαγεωργίου, απαρτίζουν οι εξής παίκτες: Τζόουνς, Κάιζερ, Τολιόπουλος, Μποχωρίδης, Φλιώνης, Μπελ, Νταλό, Χρηστίδης, Σλαφτσάκης, ΜακΓκι, Χάρις, Αγγέλου.

Η ομάδα μας θα συνεχίσει σήμερα (2/3) την προετοιμασία της με μια απογευματινή προπόνηση στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας".

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA