Μπάσκετ: Έπεσε το ρεύμα στην Καρδίτσα - Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα από τους φιλάθλους (βίντεο)

Από ένα απρόοπτο σημαδεύτηκε η αναμέτρηση της τοπικής ομάδας με τον Ολυμπιακό, αλλά... ουδέν κακόν αμιγές καλού

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τέσσερα λεπτά και 14 δευτερόλεπτα απέμεναν για τη λήξη του αγώνα Καρδίτσα - Ολυμπιακός για την Basket League, όταν έπεσε το ρεύμα στο κλειστό της θεσσαλικής πόλης και διεκόπη προσωρινά η αναμέτρηση.

Αυτό, πάντως, δεν πτόησε τους φιλάθλους, που ενεργοποίησαν τους φακούς στα κινητά τους δημιουργώντας... χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.


Δείτε τι συνέβη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA