Μπάσκετ: "Ψαλίδι" από το ΑΣΕΑΔ στην ποινή του Ολυμπιακού

Το -6 μετατράπηκε σε -2 για τους ερυθρόλευκους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Το ΑΣΕΑΔ έκανε δεκτή την προσφυγή του Ολυμπιακού κατά της απόφασης για αφαίρεση 6 βαθμών ως ποινή για την αποχώρηση της ομάδας στο ημίχρονο του ημιτελικού κυπέλλου μπάσκετ με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.

Η συγκεκριμένη ποινή προέκυψε βάσει του πειθαρχικού κώδικα του ΕΣΑΚΕ, όμως το ΑΣΕΑΔ έκρινε με βάση τον αντίστοιχο της ΕΟΚ και επέβαλε αφαίρεση 2 βαθμών, αντί 6 όπως είχε αρχικά αποφασιστεί.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA