Τον Γιάννη Μπουτάρη αποχαιρέτησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος έφτασε στον υπαίθριο χώρο του δημαρχείου, όπου εκτίθεται σε λαϊκό προσκύνημα η σορός του πρώην δημάρχου, άφησε λίγα τριαντάφυλλα πάνω στο φέρετρο και συλλυπήθηκε τα μέλη της οικογένειας του εκλιπόντος.
Αμέσως μετά, ο κ. Ανδρουλάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Αποχαιρετώ με βαθιά θλίψη και μεγάλη ευγνωμοσύνη τον άνθρωπο που ως δήμαρχος Θεσσαλονίκης άνοιξε τους ορίζοντες της πόλης. Ο Γιάννης ήταν ένας αγωνιστής των προοδευτικών ιδεών, του ορθού λόγου και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η πολιτική μας ζωή από σήμερα είναι πιο φτωχή. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Θα θυμόμαστε με αίσθημα ευθύνης όσες πρωτοβουλίες και στιγμές μοιραστήκαμε μαζί του, έναν πολυσχιδή άνθρωπο που πορεύτηκε με οδηγό την προώθηση της κατανόησης μεταξύ των ανθρώπων και τη συμφιλίωση, γράφει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση