Νέος πρόεδρος του Ερασιτέχνη Άρη ο Σίμος Αϊβαζίδης

Ο κιτρινόμαυρος ΑΣ ανακοίνωσε τη σύνθεση του νέου του διοικητικού συμβουλίου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Ο Σίμος Αϊβαζίδης είναι ο νέος πρόεδρος του ΑΣ Άρης και ο διάδοχος του Λευτέρη Αρβανίτη στον προεδρικό θώκο, με τη θέση του α’ αντιπροέδρου να αναλαμβάνει ο Αβραάμ Τοσουνίδης και αυτή του γενικού γραμματέα ο Αλέξανδρος Γκαντώνας.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση:

«Σήμερα Τετάρτη (03/12) συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Σ. Άρης.

Στη συνεδρίαση που έλαβε χώρα στα γραφεία του Α.Σ., αποφασίστηκε ότι το νέο Δ.Σ. θα είναι το εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σίμος Αϊβαζίδης

Α’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αβραάμ Τοσουνίδης

Β’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κυριάκος Χαμουζάς

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Αλέξανδρος Γκαντώνας

ΤΑΜΙΑΣ: Χρήστος Μωραΐτης

ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Τζιάνι Κάλλεν

ΜΕΛΗ:

Νικόλαος Μπάτζιος

Αστέριος Ζόγκας

Λεωνίδας Μπακούρας

Αντώνιος Σιούλης

Γρηγόριος Δημητριάδης

Χρήστος Γαλιλαίας

Θεμιστοκλής Τσούφης

Νικόλαος Τακάς

Ιωάννης Βουτσινάς».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA