Ντρισμπιώτη και Πετρούνιας επέστρεψαν θριαμβευτές από το Μόναχο (βίντεο+φωτ.)

Οι δύο πρωταθλητές γύρισαν μαζί στην Αθήνα και η κοινή τους φωτογραφία ήταν πραγματικό χρυσάφι

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη και ο Λευτέρης Πετρούνιας επέστρεψαν ως θριαμβευτές από το Μόναχο και η ατμόσφαιρα στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" ήταν γιορτινή. 

Η Ντρισμπιώτη, που φορούσε με υπερηφάνεια στο στήθος τα δύο χρυσά μετάλλια που κέρδισε στα 35 χλμ. και στα 20 χλμ. βάδην έφτασε στην Αθήνα μαζί με τον "άρχοντα των κρίκων", που κατέκτησε έκτο χρυσό μετάλλιό του στο αγώνισμα και η κοινή τους φωτογραφία ήταν πραγματικό χρυσάφι. 

ntrisp1.jpg
petrou2.jpg
ntris.jpg


Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA