Οι πρωτιές από τη Θεσσαλονίκη

Οι πρωτιές από τη Θεσσαλονίκη

Μια 11άδα και μερικοί αναπληρωματικοί συμπληρώνουν τελικά οι Θεσσαλονικείς που εκλέχτηκαν στη νέα Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ. Με τις πρωτιές να είναι καθαρές για δύο πρόσωπα. Τον Χρυσόστομο Τσατσούλη που διετέλεσε πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης στην αρχή της προεδρίας του Κυριάκου Μητσοτάκη και είναι σήμερα συνεργάτης στο γραφείο του Δημήτρη Βαρτζόπουλου. Ο Τσατσούλης έλαβε 649 σταυρούς και αναδείχτηκε 11ος στη νέα γαλάζια ΠΕ. Έπεται στη 12η θέση και με 640 σταυρούς, ο Θοδωρής Μητράκας, πρόεδρος του Περιφερειακού συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, πρώην πρόεδρος της ΔΕΕΠ Α’ Θεσσαλονίκης και στενός συνεργάτης επί χρόνια του Απόστολου Τζιτζικώστα. Ακόμη σε ψηλή θέση αναδείχτηκε η δικηγόρος και παλιά ΟΝΝΕΔίτισα Ανδρούλα Παράσχου που ήταν και υποψήφια ευρωβουλευτής με τη ΝΔ στις εκλογές του 2024. Ακόμη στη νέα ΠΕ εκλέχτηκαν από τη Θεσσαλονίκη οι Γιάνης Ξιούφης, Αιμίλιος Λάλλας, Παναγιώτης Πανσγιωτόπουλος, Χρήστος Μανώλης, Γιώργος Τσακούμης, Θεόδωρος Πετρούσης, Θωμάς Βράνος, Μανώλης Μπελιμπασάκης, Στέλιος Τσομαρίδης Μαρία Σαρηγιαννίδου, Κατερίνα Γκαγκαλή, Χριστίνα Γεωργάκη και Ευθαλία Ολάσογλου.

mitrakas.webp
parashoy-cropped.jpg