ΟΗΕ για τα επεισόδια στη Νεκρή Ζώνη: Πρέπει να βρεθεί ειρηνικά μια λύση που να είναι λειτουργική για όλους
Το ενδιαφέρον στρέφεται στο αν θα υπάρξει άμεσα καταδίκη από το Συμβούλιο Ασφαλείας της επίθεσης κατά των ειρηνευτικών δυνάμεων από τους Τουρκοκυπρίους
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Σε κλειστή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας θα συζητηθεί απόψε στις 10 το βράδυ ώρα Ελλάδας, το επεισόδιο στη Νεκρή Ζώνη της Κύπρου με τις επιθέσεις Τουρκοκυπρίωνκατά ανδρών της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ και την κατασκευή του παράνομου δρόμου. Αθήνα και Λευκωσία έχουν επιδοθεί σε έναν διπλωματικό μαραθώνιο διεθνοποίησης της άγριας επίθεσης. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΗΕΑλίμ Σιντίκ, έδωσε συνέντευξη στην ανατοκρίτρια της ΕΡΤ στην Κύπρο, Μανιάνα Καλογεράκη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον στρέφεται στο αν θα υπάρξει άμεσα καταδίκη από το Συμβούλιο Ασφαλείας της επίθεσης κατά των ειρηνευτικών δυνάμεων από τους Τουρκοκυπρίους.
Κορυφαίες προτεραιότητες του ΟΗΕ είναι να αποφευχθούν οι εντάσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές και να διατηρηθεί το status quο στη Νεκρή Ζώνη, ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΗΕ στην Κύπρο, Αλίμ Σιντίκ σε συνέντευξή του στην ανταποκρίτρια της ΕΡΤ στη Λευκωσία, Μανιάνα Καλογεράκη.
Πηγή: ΕΡΤ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αλλά και ο υπουργός Εξωτερικών είναι σε επαφή με όλα τα Μόνιμα Μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας. Αναμένουμε και από τα Ηνωμένα Έθνη απόψε, όταν θα συνεδριάσει το Συμβούλιο Ασφαλείας, να ανταποκριθούν και στους όρους εντολής τους»
Η ισχυρή αντίδραση της διεθνούς κοινότητας αποτελεί ξεκάθαρη απάντηση στις αιτιάσεις της τουρκοκυπριακής ηγεσίας και της Τουρκίας, και στέλνει ισχυρό το μήνυμα, ότι τέτοιου είδους ενέργειες δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές, αναφέρει το ΥΠΕΞ