"Μαλαματίνα": Ρετσίνα η αγαπημένη, rebranding με νέα κρασιά και επενδύσεις 8 εκατ. σε δύο φάσεις
Aύξηση πωλήσεων και εξαγωγών. Έμφαση στο private label, συνεργασία με αλυσίδα σούπερ μάρκετ και deal για Πολωνία
Σήμερα, η εταιρεία αποκτά νέα ζωή και αξιοποιώντας τους θησαυρούς της ελληνικής γης, παρουσιάζει τη νέα σειρά ποιοτικών και ταυτόχρονα προσιτών κρασιών
- Newsroom
Από τα πρώτα αμπέλια στην Τένεδο μέχρι και το πρώτο οινοποιείο το 1895, η ρετσίνα Μαλαματίνα, για πάνω από τέσσερις γενιές, έχει συνδέσει την ιστορία της με την παράδοση, τη δροσιά από ελληνικό αμπέλι και τη ζεστασιά του μεσογειακού ήλιου.
Σήμερα, η Οινοποιία Μαλαματίνα αποκτά νέα ζωή και αξιοποιώντας τους θησαυρούς της ελληνικής γης, παρουσιάζει τη νέα σειρά ποιοτικών και ταυτόχρονα προσιτών κρασιών, που κερδίζουν τις εντυπώσεις αλλά και διεθνή βραβεία και υπόσχονται να γίνουν διαχρονικές επιλογές όπως έγινε και η Ρετσίνα Μαλαματίνα.
Eιδικότερα,
ΦΙΛΙΩΜΑ – Μια σειρά εμπνευσμένων και ήδη βραβευμένων κρασιών (Decanter, IWSC, Διεθνής Διαγωνισμός Θεσσαλονίκης), που συνδυάζουν την παράδοση με σύγχρονες πρακτικές οινοποίησης και εμφιάλωσης για να συντροφεύσουν τις μοναδικές στιγμές μας.
Μάθετε περισσότερα εδώ: Φίλιωμα - ΟΙΝΟΠΟΙΙΑ ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ ΑΕΒΕ (malamatina.com)
Aύξηση πωλήσεων και εξαγωγών. Έμφαση στο private label, συνεργασία με αλυσίδα σούπερ μάρκετ και deal για Πολωνία
Οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά και τα μικρά τουριστικά καταλύματα, καλούνται να επανεξετάσουν τον λειτουργικό τους σχεδιασμό
Πως επηρεάζει την κατάσταση η εμπορική συμφωνία Ευρώπης - ΗΠΑ
Τα μη δασμολογικά εμπόδια και τα αγροτικά προϊόντα