Σκουρλέτης για σποτ: Δε θέλαμε να προσβάλλουμε τους δημοσιογράφους
Μετά την Όλγα Γεροβασίλη, ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει δημόσια τις αντιρρήσεις του για το σποτάκι
Η γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίστηκε την ουσία του διαφημιστικού που έχει ξεσηκώσει θύελλα, όμως παραδέχτηκε πως κάτι δεν πήγε καλά
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Για το επίμαχο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ για τα χρήματα που δόθηκαν στα ΜΜΕ, στο οποίο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατηγορεί λίγο πολύ τους δημοσιογράφους πως χρηματίστηκαν, έχει χυθεί από χθες πολύ μελάνι και οι αντιδράσεις είναι σφοδρές.
Με σημερινή της συνέντευξη, η Όλγα Γεροβασίλη δε δείχνει να συμμερίζεται απόλυτα, τουλάχιστον, τη στρατηγική της Κουμουνδούρου ή όποιου έφτιαξε το σποτ. "Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι ένα σποτ, είχε μια πιθανώς ατυχή παρουσίαση, αυτό δεν ακυρώνει την ουσία που είναι η διαφάνεια, η λογοδοσία και τα αντικειμενικά κριτήρια χρηματοδότησης" είπε η γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, υπερασπιζόμενη την ουσία των καταγγελιών, όχι όμως και τη συλλήβδην καταδίκη όλων των δημοσιογράφων της χώρας.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜετά την Όλγα Γεροβασίλη, ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει δημόσια τις αντιρρήσεις του για το σποτάκι
Ο Τομέας Ενέργειας του ΠΑΣΟΚ και ο υπεύθυνος ΚΤΕ Ενέργειας του κόμματος Φραγκίσκος Παρασύρης επικρίνουν τους κυβερνητικούς χειρισμούς
Στ. Καλαφάτης: Πρότυπο σύγχρονου ιεράρχη ο Βαρθολομαίος
Για «δολοφονία χαρακτήρα» έκανε λόγο ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού