Οπαδοί του ΠΑΟΚ έστησαν μπλόκο στο λεωφορείο της αποστολής στην Εγνατία Οδό

Η ομάδα αποδοκιμάστηκε έντονα κατά την επιστροφή της από την Ξάνθη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ένταση επικράτησε αργά το βράδυ κατά την επιστροφή της αποστολής του ΠΑΟΚ από την Ξάνθη. Περίπου 100 οπαδοί έστησαν μπλόκο σε σταθμό διοδίων στην Εγνατία Οδό και αποδοκίμασαν την αποστολή μετά το 1-1 με αντίπαλο την ακριτική ομάδα, που έφερε τη διαφορά με τον Ολυμπιακό στους επτά βαθμούς.

Κάποια στιγμή, μάλιστα, οι τόνοι ανέβηκαν επικίνδυνα, ενώ μετά από λίγη ώρα οι οπαδοί αποχώρησαν και το λεωφορείο συνέχισε το ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA