Απόπειρα αυτοκτονίας σημειώθηκε σήμερα στην Ορεστιάδα, με παραλίγο αυτόχειρα έναν άνδρα που επιχείρησε το απονενοημένο διάβημα με κατάποση φυτοφαρμάκου.
Σύμφωνα με το thrakinea.gr xάρη στην άμεση αντίδραση της γυναίκας του ο άνδρας σώθηκε, καθώς το ασθενοφόρο τον μετέφερε στο νοσοκομείο.
Συγκεκριμένα ο άνδρας πήρε τηλέφωνο τη σύζυγό του για να την αποχαιρετίσει, όμως η γυναίκα του η οποία δεν βρίσκονταν στο σπίτι εκείνη την ώρα, κατάφερε να του σώσει τη ζωή, ειδοποιώντας τόσο την αστυνομία όσο και το ΕΚΑΒ.
Πηγή: thrakinea.gr
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο 45χρονος έφυγε από το σπίτι του στην Αγία Παρασκευή το βράδυ της Παρασκευής, προκειμένου να περπατήσει στη συνηθισμένη διαδρομή του και η οικογένειά του τον περίμενε μάταια όλη τη νύχτα να επιστρέψει στο σπίτι