ΟΣΕΘ: Νέα πρωτοβουλία για ασφαλή μετακίνηση των επιβατών του ΟΑΣΘ

Συνθήκες καλού αερισμού στα αστικά λεωφορεία προσπαθεί να εξασφαλίσει ο Οργανισμός

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Η χώρα και η Θεσσαλονίκη είναι αναμφισβήτητα προ των πυλών του τρίτου κύματος της πανδημίας και τα αστικά λεωφορεία και τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε όλο τον κόσμο έχουν αποδειχτεί η "αχίλλειος πτέρνα" ως προς την αντιμετώπιση της διασποράς του ιού.

Συνεχίζοντας τις προηγούμενες ενέργειές του για τη διασφάλιση όσο το δυνατόν καλύτερων συνθηκών για τους επιβάτες και "χειρότερων" για τον κορονοϊό, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης εστιάζει και πάλι στο θέμα του καλού κλιματισμού και κυρίως αερισμού των αστικών λεωφορείων που κυκλοφορούν στην πόλη. 

Η διοίκηση του ΟΣΕΘ, σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, με την αγωνία της να κορυφώνεται ταυτόχρονα με την ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων, απέστειλε νέες οδηγίες προς όλους τους παρόχους συγκοινωνιακού έργου για τον ΟΑΣΘ ζητώντας τη συνεργασία τους ώστε να εξασφαλιστούν οι βέλτιστες δυνατές συνθήκες προστασίας για τους επιβάτες αλλά και τους εργαζόμενους. Κύριο μέλημα ο σωστός αερισμός των οχημάτων, με τους ιθύνοντες του Οργανισμού να επιμένουν στο μέτρο των ανοιχτών παραθύρων (κάτι που περνά από το χέρι και των επιβατών, αλλά κυρίως των παρόχων, αφού πολλά οχήματα έχουν ακόμη και σήμερα κλειδωμένα παράθυρα), στη σωστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος των δρομολογίων και την επιπλέον ενίσχυσή τους για να αποφεύγεται ο συνωστισμός, αλλά και στην προσαρμογή των διαχωριστικών (κλπ) εντός των αστικών ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη άνεση χώρου για τους επιβάτες.  

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA