ΑΚΤΩΡ: Εμείς έχουμε έτοιμο το εισιτήριο για το μετρό Θεσσαλονίκης, δεν ήταν υποχρέωσή μας το ενιαίο εισιτήριο
Παραμένει ακόμη η πολύ σοβαρή εκκρεμότητα του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Στόχος η εξυπηρέτηση των πολιτών σχετικά με το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου
- Newsroom
Απαντήσεις και χρηστική πληροφόρηση σχετικά με την πολιτική κομίστρου, την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) και τον τρόπο έκδοσης και φόρτισης εισιτηρίων αλλά και κάθε σχετική υποστηρικτική πληροφόρηση θα δίνει προς το επιβατικό κοινό και τους ενδιαφερόμενους πολίτες το Call Center που δημιουργεί ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Με απόφαση του ΟΣΕΘ επιλέχθηκε άμεσα ένα σύστημα ενημέρωσης που θα στελεχωθεί με επτά άτομα προσωπικό οι οποίοι θα εργάζονται από τις 07:00 ως τις 22:00 για να εξυπηρετούν τους πολίτες.
Η σχετική σύμβαση του ΟΣΕΘ αναμένεται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα. Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αναμένεται πριν το τέλος του 2024.
Το προσωπικό που θα απασχοληθεί θα λάβει σχετική εκπαίδευση από το επιστημονικό προσωπικό του ΟΣΕΘ.
Παραμένει ακόμη η πολύ σοβαρή εκκρεμότητα του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Mετά την Agrotica, μπαράζ αναβολών σε εκθεσιακά γεγονότα λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων
Ο Λιμένας Θεσσαλονίκης ενισχύει τη δυναμικότητά του και τον διεθνή ρόλο του, με σιδηροδρομική και οδική σύνδεση, χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οικονομικά οφέλη
Από τις 11:30 το πρωί έως τις 2:30 το μεσημέρι