Παντελίδης: «Μοιάζαμε με το γήπεδο»

Ο προπονητής του Άρη δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την εμφάνιση της ομάδας στο ΟΑΚΑ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο Άρης κατέρρευσε στο δεύτερο ημίχρονο και ο Σάββας Παντελίδης δεν είχε αμφιβολίες σχετικά με τα αίτια της ήττας από τον Παναθηναϊκό. «Χάσαμε το ματς γιατί κάναμε κακές επιλογές. Όσες φορές πήραμε την μπάλα, δεν είχαμε το καθαρό μυαλό να περάσουμε μια σωστή πάσα. Σε αρκετά σημεία, μάλιστα, νομίζω πως ήμασταν άνευροι, μοιάζαμε... με το γήπεδο. Ο στόχος της τέταρτης θέσης δεν αλλάζει, πάντως, λόγω της αποψινής ήττας».  

Ο Γιώργος Δώνης, από την άλλη, υπογράμμισε τη θεαματική βελτίωση της ομάδας του στο δεύτερο μέρος. «Στο πρώτο μέρος το ματς ήταν ισορροπημένο, αν και ο Άρης είχε μια πολύ καλή ευκαιρία. Στο δεύτερο ημίχρονο, όμως, βελτιώσαμε πολύ την απόδοσή μας και καταφέραμε να επικρατήσουμε. Η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση και το έδειξε». 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA