Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία του για το μεγάλο ντέρμπι της ερχόμενης Κυριακής με την ΑΕΚ, στην Αθήνα (19/4, 18:00) και τα νέα από το μέτωπο των τραυματιών είναι ευχάριστα καθώς ο αρχηγός, Αντρίγια Ζίβκοβιτς, ακολούθησε σημαντικό μέρος της προπόνησης δείχνοντας ότι βρίσκεται κοντά στην επιστροφή.
Όπως αναφέρει η ενημέρωση του Δικέφαλου: «Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε αρχικά προθέρμανση, ενώ στη συνέχεια οι παίκτες δούλεψαν σε παιχνίδια κατοχής. Ακολούθησε άσκηση με καταστάσεις 3 εναντίον 2, με το τεχνικό επιτελείο να ρίχνει το βάρος και στο τακτικό κομμάτι στο τελικό μέρος της προπόνησης.
Σε επίπεδο απουσιών και ατομικών προγραμμάτων, ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς ακολούθησε μέρος του κανονικού προγράμματος και στη συνέχεια συνέχισε με ατομική δουλειά, ενώ οι Τζόντζο Κένι και Σουαλιό Μεϊτέ προπονήθηκαν επίσης ατομικά στο γήπεδο. Θεραπεία ακολούθησε ο Κίριλ Ντεσπόντοφ». Η προετοιμασία του ΠΑΟΚ θα συνεχιστεί την Πέμπτη (16/04) με προπόνηση που είναι προγραμματισμένη για τις 11:00.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google