- Newsroom
Με το γράμμα του νόμου, για τον καθορισμό των εδρών ταξί, συντάχθηκε η διοίκηση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, ανακοινώνοντας πως ενιαία έδρα παραμένει η Θεσσαλονίκη και εξαιρούνται από αυτήν οι περιοχές της Βόλβης, του Λαγκαδά και της Χαλκηδόνας.
Της Φανής Σοβιτσλή
Εν ολίγοις, η απόφαση αυτή δίνει τέλος στη μάχη χαρακωμάτων που δόθηκε το προηγούμενο διάστημα, μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί της Θεσσαλονίκης και των τριών περιοχών, που ζητούν να ενταχθούν στην ενιαία έδρα, προκειμένου να καταργηθεί το διπλό κόμιστρο (διπλή ταρίφα). Στην εισήγησή του ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτιζικώστας, δήλωσε στη χθεσινή συνεδρίαση πως η επιτροπή αποφασίζει την εξαίρεση των δήμων Χαλκηδόνας, Λαγκαδά και Βόλβης από την ενιαία έδρα της Θεσσαλονίκης για τα ταξί, κατ' εφαρμογήν του νόμου 4078. «Είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόσουμε και να επικυρώσουμε το νόμο. Συμφωνούμε με τη λογική της ενιαίας έδρας της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, ωστόσο ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί» τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας. Στη συνεδρίαση επικράτησαν υψηλοί τόνοι, καθώς οι δήμαρχοι Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, κ.κ. Δαϊκούδης και Αναστασιάδης αντίστοιχα, ζήτησαν μια βδομάδα προθεσμία, πριν από την επικύρωση της απόφασης από την Μητροπολιτική Επιτροπή, προκειμένου να επιδιώξουν συνάντηση με το νέο υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών, Κωστή Χατζηδάκη, για να θέσουν το ζήτημα της εξαίρεσης.
Υπέρ της εξαίρεσης των τριών δήμων από την ενιαία έδρα τάχθηκε ο εκπρόσωπος των ιδιοκτητών ταξί της Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιαννακάκης, επισημαίνοντας ότι ο αριθμός των ταξί στη Θεσσαλονίκη έχει ήδη αυξηθεί πρόσφατα με την προσθήκη αυτοκινήτων από περιοχές πέριξ της πόλης.
Στο αίτημα πάντως των δημάρχων, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, δήλωσε πως δεν είναι στο χέρι των δημάρχων, του περιφερειάρχη, ακόμα και του αντιπεριφερειάρχη, να πιέσουν τον υπουργό για την αλλαγή ή την τροποποίηση του νόμου. «Όταν αλλάξει ο νόμος, είμαστε εδώ για να επικυρώσουμε την τροποποίησή του. Μέχρι τότε όμως, ο νόμος θα εφαρμοστεί» σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.