Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ ταρακούνησε την Εύβοια: Αισθητός και στην Αττική - Καθησυχαστικοί οι σεισμολόγοι
«Δεν υπάρχουν πληροφορίες για ζημιές» στην Εύβοια μετά τον σεισμό
Περίπου στις 01:00 τα ξημερώματα, η ομάδα του Ρουβίκωνα πήγε στο σπίτι του πρώην προέδρου του ΟΣΕ και έγραψε στον τοίχο «ΟΣΕ Δολοφόνοι Ρουβίκωνας»
- Newsroom
Νέα παρέμβαση έκανε ο Ρουβίκωνας με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη. Μέλη της αναρχικής οργάνωσης έγραψαν συνθήματα στο σπίτι του πρώην προέδρου του ΟΣΕ, Σπύρου Πατέρα.Ειδικότερα, τα ξημερώματα της Τρίτης (07/03), μία ομάδα μελών της αναρχικής οργάνωσης πήγε στο σπίτι του πρώην προέδρου του ΟΣΕ και έγραψε στον τοίχο «ΟΣΕ Δολοφόνοι Ρουβίκωνας».
Η επίθεση έγινε με αφορμή το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Παρέμβαση στο σπίτι του μέχρι πρότινος προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ Σπύρου Πατέρα. pic.twitter.com/0dBQchEsUh
— Ρουβίκωνας (@rouvikonas2014) March 6, 2023
Παρέμβαση και στο υπουργείο Μεταφορών
Πριν από λίγες μέρες, η οργάνωση είχε κάνει παρέμβαση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποίησαν τα ξημερώματα του Σαββάτου μέλη της αναρχικής οργάνωσης «Ρουβίκωνας» με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη. Μάλιστα, ανάρτησαν και ένα μεγάλο πανό στο κτίριο στο Χολαργό, το οποίο έγραφε «δολοφόνοι».
Κατόπιν αυτής της παρέμβασης είχαν αναρτήσει στα κοινωνικά δίκτυα μία ανακοίνωση που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Το μακελειό στα Τέμπη δεν ήταν άλλη μια κακιά στιγμή, είναι ένα έγκλημα που διαπράττει από κοινού το κράτος με το ιδιωτικό κεφάλαιο αυτή τη φορά πάνω στον πολύπαθο τομέα των σιδηροδρόμων. Είναι υπεύθυνες όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις που κυρίως την τελευταία εικοσαετία, είχαν υπό τη διαχείρισή τους το σιδηροδρομικό δίκτυο και πανηγύριζαν για το ξεπούλημα του σε ιδιώτες επενδυτές. Δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τα πραγματικά προβλήματα και απαξίωσαν τις υποδομές με σκοπό να ανοίξει ο δρόμος για την είσοδο εργολάβων.
Αρχικά κατακερματίστηκε ο ΟΣΕ σε μικρότερες θυγατρικές εταιρίες, έγινε διαχωρισμός του έργου του σε υποδομή και εκμετάλλευση και ξεκίνησε η μερική ιδιωτικοποίηση του, ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Στην πιο πρόσφατη ιστορία της υπόθεσης των σιδηροδρόμων, το 2017 η κυβέρνηση σύριζα πούλησε τον ΟΣΕ στην Hellenic Train του ιταλικού ομίλου. Το έργο της απαξίωσης το συνέχισε και η κυβέρνηση ΝΔ που ακολούθησε: Το 2019 ο τότε υπ. Μεταφορών Χατζηδάκης διαφήμιζε την «εξυγίανση» του ΟΣΕ που σήμαινε περαιτέρω άνοιγμα του πεδίου κερδοφορίας για τους μονοπωλιακούς ομίλους, αλλά καμία βελτίωση στην ποιότητα και την ασφάλεια των δρομολογίων για τους επιβάτες. Το ταμείο της εταιρίας πήγαινε στον ιδιώτη, το πανάκριβο κόστος της συντήρησης όμως παρέμεινε στα χέρια του ελληνικού δημοσίου, με άλλα λόγια τις πλάτες των φορολογούμενων».
«Δεν υπάρχουν πληροφορίες για ζημιές» στην Εύβοια μετά τον σεισμό
Τα κατασχεθέντα αρχαία νομίσματα θα παραδοθούν στο Νομισματικό Μουσείο - Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
Ένα από τα συνθήματα που ακούστηκαν ήταν το «13 ώρες δουλειάς = Μηδέν ζωή»
Πώς επιχειρεί να τεκμηριώσει την απόφαση η εισηγητική έκθεση