«Ουδείς συμμερίζεται την αγωνία του πρωθυπουργού για το αν στηρίζει τους υπουργούς του ή πότε θα έρθει η ώρα του ανασχηματισμού» σχολίασε το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος για τη συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ.
Υπογράμμισε πως είναι σαφές στους πολίτες οτι το «επιτελικό» κράτος της Νέας Δημοκρατίας δεν διαθέτει καμία διαχειριστική επάρκεια και απέτυχε να αναδιοργανώσει τις κρατικές δομές.
Επίσης, τόνισε ότι «η απόφαση του να υπαχθούν στην Πολιτική Προστασία η ΕΜΥ και το Εθνικό Αστεροσκοπείο, οι επιστημονικοί φορείς δηλαδή που ανέδειξαν τη γύμνια του εν λόγω υπουργείου κατά τη διαχείριση των πυρκαγιών και των πλημμυρών, είναι αποκαλυπτική των πραγματικών προθέσεων και του πολιτικού λαϊκισμού του κ. Μητσοτάκη».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο πρωθυπουργός ρωτήθηκε από τον Νίκο Οικονόμου εάν η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην υποχρεωτική ασφάλιση των ακινήτων με φόντο το εύρος των καταστροφών από τη φονική κακοκαιρία στη Θεσσαλία
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε ότι «βασική επιδίωξη της κυβέρνησης μέσα από αυτές τις νέες ρυθμίσεις, είναι η εξεύρεση ουσιαστικών λύσεων σε ζητήματα που απασχολούν τα νοικοκυριά»