Πέθανε και άλλος επιβάτης του Diamond Princess

Το πλοίο παραμένει σε καραντίνα στην Ιαπωνία

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Την τελευταία του πνοή άφησε ένας τρίτος επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου Diamond Princess το οποίο βρίσκεται δεμένο στην Ιαπωνία σε καθεστώς καραντίνας λόγω του κορονοϊού.

Ο επιβάτης πέθανε, αφού είχε μολυνθεί από το νέο κορονοϊό, σύμφωνα με την ιαπωνική κρατική τηλεόραση NHK.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA