Η ΟΥΕΦΑ δελεάζει τους "μεγάλους" για τη δημιουργία του νέου Τσάμπιονς Λιγκ
Η ευρωπαϊκή συνομοσπονδία φέρεται να προσφέρει 900 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στα μεγαθήρια που θα συμμετάσχουν στην υπό εξέταση διοργάνωση
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ευρώπης, αλλά και της Γιουβέντους, Αντρέα Ανιέλι, δήλωσε πως έχουν κατατεθεί τα απαραίτητα πλάνα για τη νέα διοργάνωση
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Όλο και πιο κοντά στην υλοποίησή του φαίνεται ότι έρχεται το πλάνο για κατάργηση του Τσάμπιονς Λιγκ όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, με μια νέα, κλειστή, διοργάνωση να το αντικαθιστά.
Η Ομοσπονδία Συλλόγων Ευρώπης, πρόεδρος της οποίας είναι ο πρόεδρος της Γιουβέντους Αντρέα Ανιέλι, επιβεβαίωσε πως έχει ήδη καταθέσει το πλάνο της για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στις ευρωπαϊκές διασυλλογικές διοργανώσεις, με πιο σημαντική να είναι το ότι οι αγώνες της νέας διοργάνωσης θα διεξάγονται τα σαββατοκύριακα, με τους αγώνες των εγχώριων πρωταθλημάτων να μετατίθενται για τις καθημερινές.
Πάντως, οι όποιες αλλαγές αποφασιστούν σε συνεργασία με την ΟΥΕΦΑ θα εφαρμοστούν μετά το 2024.
Αναλυτικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ευρώπης, Αντρέα Ανιέλι, δήλωσε:
"Αποφασίσαμε να αρχίσουμε τις σχετικές συζητήσεις, αλλά ακόμα δεν μπορούμε να δώσουμε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες διότι ακόμα πρόκειται για ένα σχέδιο υπό επεξεργασία. Μπορώ να επιβεβαιώσω πως θα υπάρξει αλλαγή της μορφής όπως την ξέρουμε σήμερα. Δική μας επιθυμία είναι τα ευρωπαϊκά παιχνίδια να γίνονται τα Σαββατοκύριακα και οι αγώνες πρωταθλήματος εντός της εβδομάδας. Σε πρώτη φάση θα προγραμματιστούν παιχνίδια μόνο στις φάσεις των νοκ άουτ και όχι των ομίλων. Σιγά σιγά θα εφαρμοσθεί πλήρως η νέα διοργάνωση".
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗ ευρωπαϊκή συνομοσπονδία φέρεται να προσφέρει 900 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στα μεγαθήρια που θα συμμετάσχουν στην υπό εξέταση διοργάνωση
Σε ένα από τα καλύτερο μέχρι στιγμής ματς, οι δύο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες, με όλα τα γκολ να μπαίνουν στο δεύτερο μέρος
Οι ασπρόμαυρες «λύγισαν» με 2-1 στον τελικό από την Αγία Παρασκευή
Τα «πάντσερ» έκαναν ό,τι ήθελαν στον αγωνιστικό χώρο και θα μπορούσαν να έχουν πετύχει κι άλλα γκολ