Θεσσαλονίκη: Ανάβουν σύντομα τα “έξυπνα φανάρια”, δίνοντας ανάσα στο κυκλοφοριακό
Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναλαμβάνει τη διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση των 536 σηματοδοτών σε 27 διασταυρώσεις της πόλης
Στις 18:00 - Συνεδριάζει σήμερα εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, με μοναδικό θέμα το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη
- Newsroom
Συνεδριάζει σήμερα Δευτέρα 15 Νοεμβρίου το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, εκτάκτως με μοναδικό θέμα το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.
Στην ειδική συνεδρίαση αναμένεται να προσκληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, μεταξύ αυτών εκπρόσωποι του Ινστιτούτου Μεταφορών, της Τροχαίας, της Αστυνομίας, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, των Επιμελητηρίων της πόλης, του εμπορικού συλλόγου και άλλων.
Η συνεδρίαση πραγματοποιείται με πρωτοβουλία της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστεί από κοινού ένα πλαίσιο μέτρων που πρέπει να ληφθούν προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που κάθε μέρα γίνεται και εντονότερο και μάλιστα να αντιμετωπιστεί συλλογικά και όχι με αποσπασματικές ενέργειες και πρωτοβουλίες.
Ποδηλατική καθιστική διαμαρτυρία για το κυκλοφοριακό
Ανοιχτό Κάλεσμα σε Ανοιχτή Ποδηλατική Καθιστική Διαμαρτυρία και Παρέμβαση στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης με θέμα το Κυκλοφοριακό διοργανώνεται την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου στις 18.00.
Απαιτούμε από το Δημοτικό Συμβούλιο να ψηφισθεί:
◘ Η ανακήρυξη του 2022 ως έτος Αστικής Ποδηλασίας και να δοθεί ο μέγιστος προϋπολογισμός του Δήμου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία και με την Περιφέρεια, τα αρμόδια Υπουργεία, και την Ευρωπαϊκή Ένωση, σε Ποδηλατικές Υποδομές.
◘ Η κατασκευή ως Ασφαλές Δίκτυο Ποδηλατόδρομων* το ήδη ολοκληρωμένο σχέδιο ~80χλμ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Urbact III, λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις μας εδώ:
https://www.gymnosophy.gr/urbact-iii-proposals/
◘ 30χλμ/ω προκαθορισμένο όριο ταχύτητας σε όλους τους δρόμους της πόλης, εκτός των Λεωφόρων που θα παραμείνει στα 50χλμ/ω.
https://www.gymnosophy.gr/30kmh-orio-sign/
* βασική προϋπόθεση για την ασφάλεια είναι να κατασκευαστεί με διάδρομους ποδηλάτων αποκλειστικής κίνησης, διπλής κατεύθυνσης, ασφαλτοστρωμένων, διαχωρισμένους με νησίδα ή κράσπεδο, και φυσικά εμπόδια για την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης και κίνησης μηχανοκίνητων οχημάτων σε αυτούς.
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ:
https://actionnetwork.org/petitions/safe-cycling-network-now
Περισσότερα αιτήματα και πληροφορίες για το ποδήλατο εδώ:
https://www.gymnosophy.gr/cycling/
Το κάλεσμα είναι ανοιχτό και για άλλες συλλογικότητες.
Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναλαμβάνει τη διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση των 536 σηματοδοτών σε 27 διασταυρώσεις της πόλης
Η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και η αναζήτηση λύσεων για την αποσυμπίεση των δρόμων εξελίσσεται σε γρίφο για δυνατούς λύτες, με τους ειδικούς να συμφωνούν πως χρειάζεται ένας οραματικός στρατηγικός σχεδιασμός
Χάος στους δρόμους, σύγχυση στους ειδικούς: Γρίφος η λύση του κυκλοφοριακού - Χάνει τη μάχη με τον κορονοϊό η Θεσσαλονίκη - Φώφη Γεννηματά: Μαχήτρια μέχρι τέλους - Τοπική ΝΔ: Η νέα γαλάζια ανθρωπογεωγραφία
Άρθρο της Μαρίας Ζουρνά, Αρχιτέκτονα, πρώην Διευθύντριας Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης
Μπλοκαρισμένη η περιφερειακή οδός και το κέντρο - Ποιοι δρόμοι είναι «στο κόκκινο» - «Τρέλα» στα ανατολικά
Μεγάλο πρόβλημα οι φορτοεκφορτώσεις - Τι συζητήθηκε, ποιοι συμμετείχαν
Η πρόταση του διευθυντή της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και οι απαντήσεις που δίνει μέσω της «ΜτΚ» για την απουσία τροχονόμων και των φρακαρισμένων δρόμων
Οι δήμοι αναζητούν τρόπους για να μπει τάξη, ενώ υποστηρίζουν ότι ευθύνονται τα έργα του μετρό και η έλλειψη πάρκινγκ