Θεσσαλονίκη: Αποχώρησε από το Survivor και δικάζεται στο Στρατοδικείο η Γεσθημανή Κουτούζογλου - Τι απαντά η οικογένεια
Η επικοινωνία του ΓΕΣ με την παραγωγή του παιχνιδιού, μετά από πειθαρχικό έλεγχο για συμμετοχή χωρίς άδεια
«Έπαιρνα 8 χάπια την ημέρα και ήμουν νηστική» ανέφερε η ίδια
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Σε μια αποκάλυψη - σοκ προχώρησε πρώην παίκτρια του Survivor όταν βρέθηκε καλεσμένη σε μεσημεριανή εκπομπή.
Ο λόγος για την Κατερίνα Δαλάκα, πρώην παίκτρια και νικήτρια του Survivor, που απασχόλησε το προηγούμενο διάστημα με την αποβολή της από το reality επιβίωσης, έδωσε τις δικές της απαντήσεις για το παρασκήνιο της υπόθεσης και την εμπειρία της από τον Άγιο Δομίνικο.
Η ίδια βρέθηκε καλεσμένη του Νίκου Μουτσινά το απόγευμα της Τρίτης και μίλησε για όσα συνέβησαν στον Άγιο Δομίνικο.
«Δεν έπρεπε να πάω τελικά στο Survivor, υπέγραψα μία μέρα πριν πετάξουμε. Εγώ πήγα με αγωνιστικά κριτήρια αλλά υπήρχε μεγάλη απόσταση από αυτό που φανταζόμουν. Μπήκα για να φτάσω στον τελικό, δεν με ενδιέφερε το ριάλιτι», αναφέρει η Κατερίνα Δαλάκα.
«Μου αρέσει όταν κάνω κάτι σωστό ή λάθος να αναλαμβάνω την ευθύνη. Παράβαση ναι, έκανα, έφαγα αλλά δεν ήμουν η μόνη που το έκανα και έπρεπε να αποβληθώ. Όταν όλοι τρώνε, δεν γίνεται να με αποβάλλεις», σημειώνει η πρώην νικήτρια του Survivor, ευχαριστώντας παράλληλα τον Ατζούν Ιλιτζαλί, τον οποίο χαρακτηρίζει «δίκαιο άνθρωπο».
«Ήταν κακό και προσβλητικό το τέλος για μένα. Σε αυτό το παιχνίδι έχω δώσει την ψυχή μου και ξέρει ο κόσμος πόσο πολύ το αγαπάω. Η ιστορία είναι ότι η Ασημίνα είχε μία διαμάχη με τον Μπάρτζη, κάτι προσωπικό δικό τους. Ο Μπάρτζης, επειδή προφανώς ήθελε να πάρει εκδίκηση, έστησε όλη αυτή την ιστορία», δηλώνει η Κατερίνα Δαλάκα.
«Θα πρέπει να πάει στο Hollywood ο Νίκος. Αυτή η ερμηνεία, το τρέμουλο… Πολλοί είπαν ότι η Δαλάκα έκανε την ανήξερη. Μα ήμουν ανήξερη, δεν είχα πιάσει κινητό, ούτε και η Ασημίνα. Και οι δύο φάγαμε μία φορά ένα σάντουιτς», παραδέχεται στη συνέχεια.
«Πριν πετάξουμε από Ελλάδα, είχα Covid. Εκεί o Covid μου το γύρισε σε πνευμονία και η πνευμονία σε περικαρδίτιδα. Έπαιρνα 8 χάπια την ημέρα και ήμουν νηστική. Να ‘ναι καλά τα παιδιά της ομάδας που κέρδιζαν τα έπαθλα και μου έφερναν το φαγητό στο νοσοκομείο. Δεν άντεχα», αποκαλύπτει η Κατερίνα Δαλάκα.
«Με αδίκησαν. Εγώ δικαιώθηκα από τη στιγμή που βγήκε ο κύριος Ατζούν και είπε πως έχουν τα πράγματα», τονίζει.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗ επικοινωνία του ΓΕΣ με την παραγωγή του παιχνιδιού, μετά από πειθαρχικό έλεγχο για συμμετοχή χωρίς άδεια
Με το οριακό 26-25 έναντι του Τάσου Παυλίδη, ο Πάνος Τελάλης κέρδισε το μεγάλο έπαθλο – Το ραντεβού των κριτών για τη νέα σεζόν
Εκατοντάδες θεατές κάθε ηλικίας κατέκλυσαν τον χώρο της Μονής Λαζαριστών
Aνατρεπτικές τροποποιήσεις στους κανόνες και τα κριτήρια επιλεξιμότητας για την τελετή του 2027 - Πώς το K-Pop και ο Bad Bunny «ανάγκασαν» τη μουσική βιομηχανία να εκσυγχρονιστεί