Η πόλη Σολεντάρ της ανατολικής Ουκρανίας «είναι και θα είναι πάντα ουκρανική», ανακοίνωσε ο ουκρανικός στρατός, λίγη ώρα αφού η ρωσική μισθοφορική οργάνωση Wagner επεσήμανε ότι ελέγχει την πόλη που βρίσκεται σε απόσταση 15 χιλιομέτρων από το Μπαχμούτ, πόλη της Ουκρανίας που οι ρωσικές δυνάμεις προσπαθούν να καταλάβουν από το περασμένο καλοκαίρι.
«Η Σολεντάρ είναι και θα είναι πάντα ουκρανική!», ανακοίνωσε στο Telegram ο ουκρανικός στρατός, διευκρινίζοντας ότι «δεν είναι αληθές» ότι ο αρχηγός της Wagner Γεβγκένι Πριγκόζιν μπόρεσε να βρεθεί εντός των αλατωρυχείων της πόλης Σολεντάρ, όπως ισχυρίσθηκε μέσω φωτογραφίας του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων της Ρωσίας RIA Novosti.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ωστόσο το ότι ακόμη και ο επικεφαλής της ρωσικής ιδιωτικής στρατιωτικής εταιρείας έκανε λόγο για μάχες στο κέντρο, καθιστά μάλλον αβέβαιο το κατά πόσον η Βάγκνερ και ο ρωσικός στρατός κυρίευσαν πράγματι «όλη» τη Σολεντάρ
Αξιωματούχοι στο Κίεβο έχουν δηλώσει πως η Μόσχα ενίσχυσε την επίθεσή της στο Σολεντάρ, υποχρεώνοντας τα ουκρανικά στρατεύματα να απωθήσουν κύματα επιθέσεων από τη μισθοφορική πολιτοφυλακή της Wagner γύρω από την πόλη αυτή
Η διατήρηση του ελέγχου της Σολεντάρ και της Μπαχμούτ θεωρείται ζωτικής σημασίας - Η κατάληψή τους θα ισοδυναμούσε με την κατάκτηση ολόκληρου του Ντονμπάς