Τουρκία: Περισσότερα από 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας κατασχέθηκαν από σπίτι
Μεταξύ των κατασχεθέντων αντικειμένων ήταν περισσότερα από 3.000 νομίσματα, επιγραφές και διάφορα ιστορικά αντικείμενα
Ασθενείς μεταφέρονται στη Μαδέρα για νοσηλεία
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Τα νοσοκομεία της Πορτογαλίας έχουν κατακλυστεί από ασθενείς με Covid-19 και σχεδόν οι μισές νέες μολύνσεις οφείλονται στην παραλλαγή του νέου κορονοϊού που εντοπίστηκε για πρώτη φορά στη Βρετανία.
Η βρετανική μετάλλαξη ευθύνεται για το 32% των κρουσμάτων σε όλη τη χώρα και για το 50% όλων των κρουσμάτων στη Λισαβόνα, ανέφερε ο πρωθυπουργός Αντόνιο Κόστα μέσω του Twitter.
Επικαλούμενη τα ίδια στοιχεία, η υπουργός Υγείας Μάρτα Τεμίντο είπε ότι τα δεδομένα μπορεί να μην δίνουν την ακριβή εικόνα, καθώς προέρχονται μόνο από ένα εργαστήριο.
Η Πορτογαλία έχει τεθεί σε λοκντάουν για δύο εβδομάδες. Σήμερα καταγράφηκαν άλλα 13.200 κρούσματα, εκ των οποίων πάνω από τα μισά στη Λισαβόνα και την ευρύτερη περιοχή της Κοιλάδας του Τάγου.
Η διευθύντρια του μεγαλύτερου νοσοκομείου της χώρας, του Σάντα Μαρία της Λισαβόνας, είπε σε δημοσιογράφους ότι δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμες κλίνες. «Αυτή τη στιγμή, περίπου 60 ασθενείς περιμένουν να εισαχθούν (…) δεν γνωρίζουμε αν οι ασθενείς στα ασθενοφόρα έχουν ήσσονος σημασίας προβλήματα ή αν είναι σε κρίσιμη κατάσταση», αποκάλυψε η Αναμπέλα Ολιβέιρα.
Για πρώτη φορά σήμερα, τρεις ασθενείς που βρίσκονταν σε κρίσιμη κατάσταση μεταφέρθηκαν αεροπορικώς από τη Λισαβόνα στη Μαδέρα για να νοσηλευτούν.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, άλλοι 278 άνθρωποι πέθαναν μέσα σε 24 ώρες, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων στα 11.866.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜεταξύ των κατασχεθέντων αντικειμένων ήταν περισσότερα από 3.000 νομίσματα, επιγραφές και διάφορα ιστορικά αντικείμενα
Ο Ντμίτρι Πεσκόφ επανέλαβε ότι η Ρωσία είναι «βαθύτατα ευγνώμων» για τις προσπάθειες μεσολάβησης που κάνουν οι ΗΠΑ
Όπως τονίζουν στην επιστολή τους, «αναδεικνύονται σοβαρά και επείγοντα ερωτήματα, μετά τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του Αντιπροέδρου του ΑΔΜΗΕ κ. Μάργαρη
Περί τις 30 μετασεισμικές δονήσεις έχουν σημειωθεί μετά τον σφοδρό διπλό σεισμό