"Πράσινη" αυτοψία στις υποδομές της πόλης

Αυτοψία στις υποδομές της πόλης θα κάνει κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ την επόμενη εβδομάδα.
Η εκκίνηση της δράσης του Τομέα Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων θα γίνει την Τετάρτη από το Ελευθέριο - Κορδελιό.
Ο Κοινοβουλευτικός Τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής, βουλευτής Δράμας Τάσος Νικολαΐδης, συνοδευόμενος από τη Βουλεύτρια Α' Θεσσαλονίκης Ράνια Θρασκιά και τον αρμόδιο τομεάρχη του κόμματος Δημήτρη Σαρηγιάννη θα περιοδεύσουν σε τέσσερα σημεία του Κορδελιού -Ευόσμου που σηματοδοτούν υπερτοπικής σημασίας έργα με το εξής πρόγραμμα. Αυτά είναι: Χάραξη Προαστιακού σιδηρόδρομου (Παρκάκι Τσιριμώκου - Οδός Επτανήσου), Πρώην Στρατόπεδο Ζιάκα, Σταθμός Μέτρησης Αέριων Ρύπων και Ημιτελείς Κατασκευές Αθλητικών εγκαταστάσεων.
Στη συνέχεια, το κλιμάκιο θα συναντηθεί στις 12:30 με τον Σύλλογο Εργαζομένων ΟΑΣΘ και στις 14:00 με τη διοίκηση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) στα γραφεία του Οργανισμού.
Στο μεταξύ, σε κοινή τους δήλωση οι κκ. Νικολαΐδης και Σαρηγιάννης ασκούν κριτική για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.
"Στις 30 Οκτωβρίου 2024, έναν μήνα πριν την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, λειτουργώντας εγκαίρως και με την υπευθυνότητα που απαιτείται για ένα τόσο σοβαρό θέμα, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση, μεταξύ άλλων, και για τις αναγκαίες αδειοδοτήσεις, τα πιστοποιητικά ασφάλειας σχετικά με την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και φυσικά ποιος ήταν ο αναγκαίος χρόνος δοκιμαστικής λειτουργίας όλου του συστήματος.
Η κυβέρνηση δεν έχει απαντήσει σε κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα ως όφειλε μέχρι σήμερα. Είναι, όμως σαφές βλέποντας τις δυσλειτουργίες που υπάρχουν στα εκδοτήρια εισιτηρίων, τις κυλιόμενες σκάλες και τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, ότι υπάρχει σειρά διαδοχικών τεχνικών συμβάντων, σε συχνή βάση.
Αντί λοιπόν ο υφυπουργός να μιλάει για παιδικές ασθένειες σχετικά με τα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης, καλούμε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να απαντήσει με τεχνικούς όρους για την αξιοπιστία του συγκοινωνιακού συστήματος, με συμβατικούς όρους για το κατά πόσο τηρούνται οι όροι της σύμβασης με τον ιδιωτικό φορέα λειτουργίας και συντήρησης και με πολιτικούς όρους να απαντήσει ως οφείλει, βάσει του κανονισμού της Βουλής, στις δύο κοινοβουλευτικές ερωτήσεις μας" αναφέρουν οι κκ. Νικολαΐδης και Σαρηγιάννης.