Πρόεδρος πυροσβεστών για Εύβοια: Εκτιμώ πως μέχρι αύριο το πρωί ο εφιάλτης θα έχει τελειώσει (βίντεο)

"Οι συνάδελφοί μου με ενημερώνουν για απίστευτες θερμοκρασίες στην περιοχή", ανέφερε ο Δημήτρης Σταθόπουλος

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Aχνές ελπίδες για το τέλος του πύρινου εφιάλτη διαφαίνονται στην Εύβοια.

Την συγκρατημένη αισιοδοξία του ότι σήμερα το βράδυ ή μέχρι αύριο το πρωί ο πύρινος εφιάλτης στην Εύβοια, θα έχει τελειώσει, εξέφρασε στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Σταθόπουλος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας του Πυροσβεστικού Σώματος.

"Να μην λέμε μεγάλα λόγια, αλλά εκτιμώ ότι θα έχουμε τελειώσει με την φωτιά στην Εύβοια σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί", εκτίμησε.

 "Οι συνάδελφοί μου με ενημερώνουν για απίστευτες θερμοκρασίες στην περιοχή", πρόσθεσε.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA