SOS από τον ΔΕΔΔΗΕ: Μην πλησιάζετε σπασμένες κολώνες, καλώδια
Νέα προειδοποίηση προς τους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν από τις πλημμύρες
Ανακοίνωση μετά από φαινόμενα εξαπάτησης πολιτών που προκάλεσαν ανησυχία
- Newsroom
«Δεν ζητάμε προσωπικά ή τρααπεζικά στοιχεία, δεν είμαστε αρμόδιοι για χρεώσεις ρεύματος»,. λέει ο ΔΕΔΔΗΕ στους καταναλωτές ζητώντας να είναι προσεκτικοί καθώς εξελίσσεται προσπάθεια εξαπάτησης στο όνομά του από επιτήδειους.Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).
Νέα προειδοποίηση προς τους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν από τις πλημμύρες
Καλεί το συναλλακτικό κοινό να είναι εξαιρετικά επιφυλακτικό
Η παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας ESET παρουσιάζει δέκα βήματα που μπορούμε να κάνουμε αφού έχουμε τσιμπήσει το... δόλωμα