ΡΑΑΕΥ: Τρεις κατηγορίες τιμολογίων ρεύματος από 1ης Ιανουαρίου
«Σταθερά», «Κυμαινόμενα» και «Δυναμικής τιμολόγησης»
Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS
- Newsroom
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής μεσολαβεί προκειμένου να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών/πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.
Αντικείμενο ενεργειακής διαμεσολάβησης μπορούν να αποτελέσουν, ενδεικτικά, οι αμφισβητήσεις χρεώσεων, ρήτρας, ύψους της κατανάλωσης, η ασάφεια λογαριασμού κτλ.
Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή για διαμεσολάβηση γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) που έχει αναπτύξει η ΡΑΑΕΥ για τον σκοπό αυτό.
Προϋποθέσεις για την υποβολή της αίτησης διαμεσολάβησης είναι:
– Η προηγούμενη υποβολή παραπόνου στην εφαρμογή www.myrae.gr το οποίο δεν τελεσφόρησε
– H διαφορά να εμπίπτει στις αποδεκτές κατηγορίες διαμεσολάβησης
– Η αποδοχή εξέτασης της διαφοράς από τον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ολοκληρώνει τη διαδικασία της επίλυσης της διαφοράς μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή/διαχειριστή εντός διαστήματος 90 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της αναφοράς/καταγγελίας.
Ως Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ορίστηκε από την Ολομέλειας της ΡΑΑΕΥ ο αναπληρωτής καθηγητής και μέλος της, κ. Κομνηνός Κόμνιος.
Σημειώνεται πως όλη η διαδικασία προσφέρεται δωρεάν για τους καταναλωτές.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
«Σταθερά», «Κυμαινόμενα» και «Δυναμικής τιμολόγησης»
Θα υλοποιηθούν επενδύσεις και στα τρία εργοστάσιά της στην Π.Ε. Ιωαννίνων
«Ως ΕΑΕΕ επεξεργαζόμαστε, ήδη, σχήμα και για τους δύσκολους κινδύνους» υποστηρίζει ο Α. Σαρρηγεωργίου